woensdag 30 september 2015

Panda's, panda's, overal panda's!

3 maal tricot - Panda's!

Ik dacht dat ik dit berichtje al gepost had, maar blijkbaar was het blijven steken...

Ik had panda tricot meegebracht van de markt in Maastricht. Ergens in april of mei al. Het idee was om voor de 3 kindjes er elk een kledingstuk van te maken voor als we naar de panda's in Pairi Daiza gingen kijken in de zomer.
Nu, voor Jens had ik al mijn twijfels of hij nog wel een t-shirt met panda's zou willen. En ik had gelijk, hij vond het maar niets. Geen nood, ik heb nog een schattig petekindje dat in augustus jarig is.

3 maal tricot - Panda's!

Er werden dus 2 kleedjes en 1 t-shirt gemaakt voor de meisjes.
Silke kreeg een t-shirt met enkel aan de voorkant panda's. Het patroon komt uit  Ottobre 3 2010.

T-shirt voor Silke - Panda's!

Nina kreeg een kleedje. Hiervoor gebruikte ik hetzelfde patroon als voor Silke, maar verlengde het tot kleedje.

Kleedje voor Nina - Panda's!

En het petekindje kreeg ook een kleedje, ditmaal uit Knippie 2 2012.

Kleedje voor Selah - Panda's!

Iedereen tevreden, alleen de mama niet, want die uitstap naar de panda's kwam er deze zomer niet. Te veel andere dingen gepland... Wie weet gaan we dit najaar nog en anders zeker volgend jaar!

En dan nu de rest van de foto's....

3 maal tricot - Panda's!

3 maal tricot - Panda's!

3 maal tricot - Panda's!

3 maal tricot - Panda's!

3 maal tricot - Panda's!

3 maal tricot - Panda's!

3 maal tricot - Panda's!

2 opmerkingen:

  1. Nu enkel hopen dat de kinders tegen volgende zomer niet te veel groeien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat ons hopen... En anders hebben ze er nu ook al veel plezier aan gehad...

      Verwijderen