donderdag 9 juli 2015

We hebben een gast hier!

Vandaag schrijf ik niets, maar mijn dochter...
Hier gaan we!

Hallo, ik ben Silke en ik ben 8 jaar.

Silke maakte zelf een rokje

Joepie ik heb voor het eerst een rokje gemaakt!
Ik vond het zo leuk.
Ik heb het met dit mooie uiltjes stof gemaakt
(mama heeft het stof gekregen van een vriendin van de naailes).
Ik vond het heel gemakkelijk en het past perfect!
Ik zal zeker een jurk, een bloes, een broek en misschien nog een rok maken.

Hier ben ik aan het naaien...

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

En hier is het af...

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje

Silke maakte zelf een rokje


Ik hou van reacties lezen, dus laat er maar veel achter!
Daag en tot een volgende keer!



8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een knap rokje! Dat heb je goed gedaan, Silke! Ik ben al benieuwd naar al je volgende naaisels :) (en aan de mama: chapeau! De passie is doorgegeven!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je mijn rokje mooi vindt! Ik vind jouw Antoinette ook heel mooi (en mama ook)!

      Verwijderen
  2. Knap! Wat een leuk stofje heb je uitgekozen! Geen ruzie maken om wie de naaimachine mag gebruiken, hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan zeker geen ruzie maken om de naaimachine, we hebben er twee!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je dat je het mooi vindt!
      Groetjes,
      Silke

      Verwijderen
  4. Super leuk! Leuk hé, als de dochter interesse heeft in wat je zelf graag doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En ja, het is leuk om gelijkaardige interesses te hebben...

      Verwijderen