maandag 29 juni 2015

Ook Silke werd voorzien van iets nieuws voor hét feest van Jens

Toen ik de paneelstofjes van Bambiblauw zag, wist ik dat ik een klaprozen-rokje wou voor mezelf en een kleedje met de korenbloemen voor Silke. En nog wel voor het communiefeest van onze Jens.
Door tijdsgebrek ben ik mijn eigen outfit maar gaan kopen. En met een verstrooide kop, knipte ik Silke haar kleedje uit mijn stofje! Gelukkig vond Silke dat niet erg, ze vond de stofjes alle twee leuk!
Het patroon tekende ik zelf. Toch handig dat ik dat nu kan. Lang leve de opleiding 'Vervaardiger van kinderkleding' in het Syntra!

Feestkleedje voor Silke
"Aan tafel!"


Feestkleedje voor Silke


Feestkleedje voor Silke


Feestkleedje voor Silke

Spijtig genoeg, geen foto van haar kleedje zonder haar vestje. Het was een kleedje met een aangeknipt kapmouwtje. Ik kan er ook geen foto meer van maken, want ze heeft haar kleedje maar 1 keer aangehad. Het kleed bleek niet gemaakt om hevig te stoeien op het springkasteel met de nonkel...

Nog enkele foto's van in de kerk...

Communie Jens


Communie Jens



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen