donderdag 31 juli 2014

Mara pyjama

Ook ik mag meedoen met de grote Mara toer rond blogland.
Mijn inzending vind je hier.

Ik maakte een pyjama voor Silke. Het topje is natuurlijk een Mara. De broek is er eentje uit de Burda Kids Mei 2010 Broek 615B.
De stofjes zijn van Soft Cactus: Granny Tiles en Whoopsy Daisy. Leuke stofjes! Ik wil ook een topje of kleedje in een Soft Cactus stofje!

En dan nu: Picture Time!

Pyjama voor Silke

Pyjama voor Silke

Pyjama voor Silke

Pyjama voor Silke

Pyjama voor Silke

Pyjama voor Silke

Pyjama voor Silke

Marte van Compagnie M. organiseert ook een 'Mara Sew Along'. Iedereen mag meedoen. Er zijn leuke prijzen te winnen.
Je kan het Mara patroontje nu kopen met 10% korting.

En nu moet ik eens gaan kijken hoe ik het Mara patroontje 1 maatje kan verkleinen. Mijn petekindje wordt bijna 1 jaar en draagt nog maatje 68-74. Een Mara kleedje zou haar echt schattig staan...

4 opmerkingen: