donderdag 8 mei 2014

De kikkertjes, de kikkertjes zijn aardig om te zien...

Toen ik voor Nina een kleedje met het kikkerstof maakte, beloofde ik om er ook eentje voor Silke te maken.
Het kleedje was ruim op tijd klaar om paaseitjes te rapen. De foto's werden toen getrokken, op Flickr gezet en werden toen even vergeten. Ik was helemaal vergeten om er over te bloggen!
Nu maar snel...

Ik gebruikte de Louisa dress van Compagnie M., maat 7 jaar (zonder zak).
Ik voegde nog een asymmetrisch kraagje toe.
Het stofje met de kikkers is er eentje van Timeless Treasure. Het blauwe stof komt van de Ikea.

En nu de foto's...

A-lijntje voor Silke

A-lijntje voor Silke

En nog een foto met haar Jackie jasje...

Jackie en A-lijntje voor Silke

Ook Nina had haar kikker kleedje aan. Haar vestje werd gebreid door Moeke.

A-lijntje voor Silke en Nina

A-lijntje voor Nina

A-lijntje voor Nina

Ik zal dringend eens bijpassende leggings moeten maken...

2 opmerkingen: