donderdag 13 maart 2014

Robot Time

Maandag maakte ik een t-shirt met lange mouwen voor Jens. Groene streepjes achter en sterren vooraan. Heel mooi gelukt, al zeg ik het zelf. Maar meneertje vond het geen mooie t-shirt, veel te saai. Ik had nog ergens een robot liggen. Toen ik voorstelde om dat erop te strijken, was het plots een hele mooie t-shirt!
Ach ja, alles draait tegenwoordig om robotten en dino's,...

De foto's werden dinsdag 's morgens voor school getrokken, vandaar de ietwat donkere foto's...

T-shirt voor Jens

Ja, het robotje staat een klein beetje scheef...
T-shirt voor Jens

En zien jullie dat? De lijntjes lopen van mouw, naar achterpand, naar mouw mooi door!
T-shirt voor Jens

Zie je het niet goed? Even een detailtje...

T-shirt voor Jens

Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat die doorlopende lijntjes puur toeval is.

Patroon: Ottobre 4/2011 25 More Grey.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen