vrijdag 19 juli 2013

Zolderschatten...

Ik kreeg van mijn oma, een hele hoop lintjes en applicaties. Ze heeft echt een hele schat van die dingen op zolder liggen. Haar broer was vroeger kleermaker en zij kreeg vaak restjes (lint van nog 5 meter een restje?). Zo veel dat ze het niet allemaal verwerkt kreeg... Leuk voor de kleinkinderen natuurlijk, want nu krijgen wij dat zomaar!
In het zakje dat ik toegestopt kreeg zaten zelfs van die leuke kant en klare kraagjes die je aan een kleedje kan naaien. Echt zo Tiny-achtig. Er zit er zelfs eentje van kant bij!

Fris gewassen hangen ze nu buiten te wapperen. Hopelijk is dan de muffe geur er helemaal uit...

Leuk, retro en kleurrijk...



Lintjes lintjes lintjes

Zie je die kraagjes?

Lintjes lintjes lintjes

Zig-zag-band!

Lintjes lintjes lintjes


Naast dit alles kreeg ik ook nog een hoop knopen....

Knopen!

Knopen!

Knopen!

Silke had de tijd van haar leven gisteren toen ze dit alles mocht sorteren.
De doos haalde ik onlangs in de Aldi...

Knopen!

3 opmerkingen:

  1. Gij gelukzak! Ik ben gezegend met een geweldige oma, inclusief naailiefde, maar helaas ook besmet met het opruimvirus. Prijs u dus maar gelukkig met zo'n schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, super schat van oma, Leuk is dat. Mijn oma leeft helaas niet meer, maar heb ooit wel veel van haar naaispulletjes gekregen. Super leuk.
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.....wat een heerlijke zolderschatten!
    Die knoopjes...wauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen