donderdag 18 juli 2013

Retro Rocket Rascals

Ik was al heel lang verliefd op de Retro Rocket Rascals van Michael Miller. Ik vertelde het hier al eens.
Omdat kleine meisjes snel uit hun kleedjes groeien, bestelde ik nog wat van deze stof.
Ik maakte een kussen voor in de zetel, zodat ik dagelijks het mooie stofje kan bewonderen.

Kussen

Met een klein restje maakte ik een granenkussentje voor ons nieuw neefje. Altijd handig voor bij krampjes, of om het wiegje op te warmen. Niet dat we dat nu nodig hebben...

Granenkussentje

Stof komt van hier. En ik bestelde nog te weinig vrees ik, want ik zou nog graag wat vlagjes in dit stofje hebben voor een vlaggenlijn....

2 opmerkingen:

  1. Wij delen de liefde voor de rocket rascals. Ik bestelde ooit eens 3 meter en durf er nog altijd niet in te knippen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben aan het denken wat ik nog zou kunnen maken met dit stofje. Liefst iets wat nog heeeel lang zal meegaan, zodat ik er lekker veel naar kan kijken. Zou een handtas voor mezelf er over zijn? ;)

      Verwijderen