woensdag 19 juni 2013

Uit de 'oude' doos.

Lang geleden, zo'n 6 jaar geleden om precies te zijn, maakte ik een tricot wikkelkleedje voor mezelf. Het patroon komt uit een knipmode, de welke weet ik eventjes niet meer. Laat het je weten als je wil weten welke, dan zoek ik het even op.
Het stofje komt van Stoff in Alken.
Een paar jaar geleden maakte ik hetzelfde kleedje maar een maatje groter, want ik was enkele kilo's bijgekomen. Ik zal de volgende keer als ik het aandoe een foto laten maken, want ik vind er geen...
Nu de kilo's er weer af zijn, kan ik beide kleedjes aandoen!
Dat is wel handig met zo'n wikkelkleedje.

Deze foto is van toen ik het kleedje pas gemaakt had (juli 2007).
Wikkelkleedje

En omdat ik dus geen foto had waar het kleedje goed op stond, vroeg ik Jens daarstraks een nieuwe foto te maken...


Wikkelkleedje

Ik ga op zoek naar meer foto's van maaksels die ik hier nog niet liet zien...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen