zaterdag 18 mei 2013

Aanloop naar de communie... deel 2

De bedoeling was dat ik ook Jens en Nina hun kleren zelf zou maken. Daarom begon ik goed op tijd met een test-broek voor Jens. Het Jacob patroon had ik al een eeuwigheid geleden gekocht en nu eindelijk eens gemaakt. Wat een leuke broek!
De test-broek bleek een beetje te breed voor mijne smalle Jens. Geen erg natuurlijk. Maar omdat ik ook nog met m'n handen in de haren zat voor Nina haar kleedje had ik toch alvast een broek gekocht voor Jens. En maar goed ook, want tijd had ik te kort. Jens heeft geen zelfgemaakte broek gekregen. Ook z'n hemdje dat ik zou maken is er niet gekomen. Ach ja, dat hemdje zou ie toch niet veel gedragen hebben. Hij doet liever t-shirt aan...
En die test-broek, die heeft hij een keer of 3 aangedaan en er zich al een gat in de knie. Jammer!
Ik heb er zelfs geen fatsoenlijke foto van!


Jacob broek

Jacob broek

Stof: dikke tricot van Stoff.be
Patroon: Jacob van Mamasha

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen