vrijdag 15 februari 2013

Kaptrui nr. 2

Voila, de 2de kaptrui is een feit. Silke heeft een exemplaar in een paars velours stofke. Heel zacht! De mouwen zijn wat aan de lange kant. Ik maakte de trui toen ze uit logeren was. Ach ja, dan heeft ze er langer plezier van!

Heeft iemand een gouden tip voor het omkrullen van velours stof? Dat was echt een geprul om dat mooi gelijk te krijgen om te overlocken...

Kaptrui Silke
Onze gekke meid is er blij mee.

Kaptrui Silke
Jens wou ook mee op de foto.

Kaptrui Silke
Blote buikjes! En ja hoor, haar rits staan open, zag ik net...

Kaptrui Silke
Ja, het is een echt buidelzakje. Maar daar moet je echt niet naar het stiksel gaan kijken. Velours en mijn naaimachine kwamen niet echt overeen...

Kaptrui Silke
Al 2 tandjes uit...

Patroon: kaptrui Stof voor durf-het-zelvers.
Stof: Velours van stoffenspektakel.

4 opmerkingen:

  1. Ooh, toffe kaptrui! Maar dé velourstip heb ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat staan ze stoer te poseren! :D Heerlijk, zover krijg ik mijn zoonlief niet. Mooie trui, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trui! Ze is er zelf zo te zien helemaal happy mee!! En wat een heerlijke foto, die met big smile en min twee tandjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen