woensdag 29 augustus 2012

Einde vakantie in zicht....

Het einde van de vakantie is in zicht. Dan ga ik weer wat meer tijd hebben om dingen te maken en erover te bloggen.

Even een voorsmaakje van wat ik de afgelopen tijd heb gemaakt...

Een raglan t-shirt voor zoonlief. Patroontje komt uit Ottobre, stof van Vermiljoen.

Raglan T-Shirt

Raglan T-Shirt

Raglan T-Shirt

Raglan T-Shirt

Ik maakte ook een A-lijn rokje voor mijn nichtje haar communie. Stof komt van Stoff in Alken en het patroon uit hét rokjes boek.

A-lijn

Ik nam geen bloemetjes mee naar dat communiefeest. Ik nam een cupcake-boeketje mee. Dankzij de give-away van Jolie Gâteau zaten er ook blaadjes bij!

CC boeket

CC boeket

Ik heb nog meer dingen gemaakt, maar die bewaar ik nog even tot volgende week.

Nu nog de laatste dingen afwerken voor het 6de verjaardagsfeestje van de oudste. Zaterdag lopen er hier zo'n 16 piraten rond. Hopelijk geen regen...

1 opmerking:

  1. Mooi, mooi, mooi zeg!
    Heel veel succes met de voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje.
    Ik kijk al uit naar je andere creaties!
    Groetjes,
    creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen