maandag 2 april 2012

Na 4 maanden...

.... eindelijk nog eens een blogberichtje...

Veel heb ik niet gemaakt in die 4 maanden, en blijkbaar heb ik er nog minder foto's van. Even een opsomming:
  • Een gehaakt dekentje voor Nina (foto volgt.)
  • Een handdoek met kap voor Nina (foto volgt.)
  • 2 broekjes voor Jens (foto's volgen.)
  • Een joggingbroek voor Silke (foto volgt, alhoewel, er zit al een gat in de knie)
  • Een joggingbroek voor Jens (foto volgt, alhoewel, ze is serieus gekrompen in de was, was vergeten om het stof voor te wassen...)
  • Hét Jurkje van Van Katoen voor Silke
  • Een bruidskleedje voor Silke
  • 2 bruidsgilets voor Jens en neefje
 Voila, dat is het. Niet echt veel hé. Maar het leven met onze 3de spruit is toch drukker dan ik dacht...

Allé, dan nu de foto's die ik wel heb:


Van Katoen Jurkje
Het patroon van dit kleedje komt van Van Katoen. Echt de moeite. Makkelijk, snel in elkaar en mooi!

Bruidskindjes
Hier ben ik echt fier op: Een mooi linnen gilet (achterkant zelfde stof als het kleedje) en een feestkleedje. Ze mochten samen met hun neefje bruidskindjes zijn. De onderrok en het vestje voor Silke (niet op de foto) en de broekjes voor de jongens zijn gemaakt door de mama van mijn schoonzus. En de rode schoentjes maken het af hé. Zelfs de bruid had rode schoenen aan!
De patronen van de gilet en het kleedje komen uit Ottobre zomer 3/2010.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen