vrijdag 14 oktober 2011

Nog eens even tijd gevonden...

... om nog eens een blogberichtje te plaatsen. Wat heb ik de laatste tijd allemaal gedaan naais-gewijs en haaks-gewijs?

Ik maakte voor Silke een joggingbroek uit een oude van mezelf. 

Oude Joggingbroek
Silke droeg ze met veel trots op de scholenveldloop.
Nieuwe Joggingbroek

Ik maakte een granenkussentje met een fleece hoesje...

Granenkussen

Ik haakte enkele nekwarmertjes voor mij en de kinderen.

Gehaakte Nekwarmertjes

En ik haakte ook eens een rokje voor Silke. Leuk patroontje dat ik hier haalde, maar ik maakte het met minder ruffles.

Gehaakt Rokje

En tot slot maakte ik ook nog een dekentje voor de baby. De stofjes komen van het stoffenspektakel.

Babydekentje

Er staan nog een paar projectjes op het programma die ik graag af zou willen hebben voor ik beval. Hopelijk vind ik nog genoeg energie om ze allemaal tot een goed eind te brengen...

6 opmerkingen:

  1. Wat heb jij flink gewerkt zeg. Mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, dat is heel wat! Wat een lief dekentje! Zo een granenkussentje wil ook graag eens maken. Welk soort granen stop jij er dan in?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt!
    @Katja: Ik heb er rogge ingestopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Via via ben ik op je blog terechtgekomen. Leuk! Ik ga je gelijk volgen.
    Ik heb ook een vraag over het gehaakte rokje. Ik heb gekeken bij het originele patroon, maar daar snap ik echt helemaal niks van. Heb jij tips voor mij? Of een NL vertaling? Dat zou heel aardig van je zijn.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Aankleedpopje: Ik zal eens kijken om een vertaling te posten van dat rokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh dekentjes, een zwak van mij :) heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen