donderdag 29 september 2011

Oproepje...

Ik ben op zoek naar een patroon van een overslag shirt. Ik heb hier een voedingsshirt liggen dat ik heel handig vind en zou er zo enkele willen namaken. Niet helemaal hetzelfde namaken, maar beter op mijn maat. Even een fotoke...
De naad waarnaar het pijltje wijst zou onder mijn borsten moeten zitten. Als ik dat zo trek, dan is de inkijk bovenaan veel te bloot naar mijn zin. Nu zou ik dus zelf de bovenkant willen hertekenen, zodat ze mijn borsten naar mijn zin genoeg bedekken en dat de naad onder mijn borsten komt te liggen. Maar ik heb geen idee hoe ik er aan moet beginnen. Ik zou natuurlijk enkele keren kunnen proberen... Maar toch zou ik 'goede raad van tante Kaat' willen krijgen, zodat ik niet eindeloos opnieuw naar de tekentafel moet gaan. Is er iemand die zich geroepen voelt om mij op weg te helpen? Of een goed bestaand patroon weet. Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen