vrijdag 9 september 2011

Eindelijk!!!

Ik weet het, ik loop hopeloos achter op blog-gebied.

Wat is er de afgelopen maanden gebeurd? Ik werd zwanger en was de eerste maanden alleen maar moe. Dus toen rolde er bijna niets van onder mijn naaimachine.
Toen begon de zomervakantie. 2 maanden met de kindjes thuis, en ook toen gebeurde er weinig op naai-gebied.

Maar daar gaat nu verandering in komen, hoop ik. Er broeien enkele projectjes in mijn hoofd. Maar aan welk zou ik nu eerst aan beginnen?

Ach ja, we zien wel. Ik zal nu even laten zien wat ik wel maakte de afgelopen maanden...

In mei maakte ik een laptop-tas voor de verjaardag van mijne man. Hij wou al lang dat ik iets voor hem maakte. Ik gebruikte deze handleiding, maar dan zonder biais.

Laptoptas (05-2011)

In juli maakte ik een testkleedje voor ons Silke. Volgend jaar mag zij bruidsmeisje zijn en ik ga zelf haar kleedje maken. Ook de broekjes en de gilets voor de 2 jongens ga ik maken. Gelukkig kan ik altijd hulp inroepen van de mama van de bruid. Zij gaat ook nog een paar dingen maken voor de bruidskindjes. Volgend jaar meer hierover... Het patroon komt uit Ottobre zomer 3/2010.

Testkleedje bruidsmeisje (07-2011)
Testkleedje bruidsmeisje (07-2011)

In augustus maakte ik een rugzakje voor onze Jens. Hij was net op tijd klaar voor het nieuwe schooljaar... Handleiding komt hiervandaan.

Rugzakje Jens (08-2011)

En begin september maakte ik 2 turnzakjes...

Turnzakjes (09-2011)

2 opmerkingen: