woensdag 9 maart 2011

Stoffenspektakel en zo...

Ook ik ben afgelopen zondag naar het stoffenspektakel in Leuven geweest.
Het was 'gezellig' druk en ik scoorde enkele leuke stofjes. Maar onderweg naar huis had ik al spijt dat ik enkele andere stofjes had laten liggen. Ik had geen stof voor een broek gekocht voor manlief. Alsook geen stof voor een broek voor mezelf. Ik had nog meer effen tricot stofjes mogen kopen van manlief. Reden genoeg om binnenkort naar Hasselt af te zakken!

Even showen? Tuurlijk!

Allereerst blauwe stofjes voor een jasje voor Silke. Het jasje is trouwens bijna af, maar daarover later meer.


Stoffenspektakel buit (Leuven 03-2011)


Vervolgens 2 katoentjes waarvan ik een Phoebe bag van ga maken om iemand een pleziertje te doen.

Stoffenspektakel buit (Leuven 03-2011)

En last but not least: enkele tricots voor t-shirt, kleedje,...

Stoffenspektakel buit (Leuven 03-2011)


Ik beloofde het hier al. 1 van die 101 projecten die in mijn hoofd zitten is af. Silke wou een nieuw prinsessenkleedje voor carnaval. En voila, ik maakte haar eentje. Het was wel op de valreep, want ik werd nog geveld door de griep. 3 dagen niet uit mijne zetel geweest, dus ook niet genaaid. Maar die verloren tijd zijn we nu aan het inhalen. Want het volgend project is ook al bijna klaar: een nieuwe jas voor Silke. Maar daarover heb ik het binnenkort wel over. Even nog enkele foto's van haar prinsessenkleedje...

Prinsessenkleedje

En waarom heeft Jens geen verkleedkleren gekregen? Hij kreeg er wel hoor! Maar hij wou zich niet verkleden. Gelukkig maar voor mij, want ik weet niet hoe ik dat nog op tijd af gekregen had!

1 opmerking:

  1. Mooie stofjes gekozen, ik ben al benieuwd naar de resultaten ervan...
    Het prinsesskleedje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen