donderdag 3 februari 2011

Zoals beloofd...

... heb ik iemand aan z'n mouw getrokken om een fotoke te maken van mij in de zelfgemaakte trui...

Trui (01-2011)

Het patroon komt uit de Knipmode van januari 2011 en het stofje komt van het stoffen spektakel.

Ondertussen is er nog een Mme Zsazsa kleedje voor Silke van onder mijn naaimachine gerold. Dit keer eentje met een plooi in het midden. Weer blauw, want laat dat nu net haar lievelingskleur zijn, maar deze keer met enkele hartjes versiert. Het stofje komt ook van het stoffen spektakel.
Mme Zsazsa kleedje nr. 2 (01-2011)

En merken jullie het? Ze hadden alle twee zin om te poseren! En het moesten wel mooie foto's zijn, want na elke foto die ik maakte, moesten ze even komen controleren of ze er wel goed op stonden ;)

En om het af te leren, nog een kleedje dat ik vorig jaar maakte. Het stof komt van een laken uit de kringloopwinkel. Het is een patroontje dat ik zelf in elkaar gestoken heb. Het bovenstuk haalde ik van een ander kleedje en het rokgedeelte is een halve cirkelrok naar voorbeeld van Mme Zsazsa.

Bloemetjes kleedje (08-2010)

1 opmerking: