zondag 30 januari 2011

Vroegere creaties

Afgelopen week heb ik voor mezelf een truitje genaaid. Maar ik heb er nog geen foto van. Straks ga ik iemand aan z'n mouw trekken hiervoor... Maar om jullie honger eventjes te stillen, enkele vroegere creaties:

Een ballonrokje naar het voorbeeld van haar.

Ballonrokje rood met witte stippen (08-2010) Ballonrokje rood met witte stippen (08-2010)
Een cirkelrokje volgens deze handleiding. Met biais! De eerste en voorlopige enige keer dat ik iets zo afwerkte. Daar moet ik nog wat aan werken...

Blauw cirkel rokje (07-2010)

En last but not least: een feestkleed voor mij! Amaai wat was dat een werk! Maar ik ben best wel tevreden over het resultaat...

Feestkledij (09-2010)

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan allemaal, chapeau. Ik was just op zoek naar hoe ik precies en cirkelrok moet maken en voila, daar is mijn antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat ik je heb kunnen helpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig! Eindelijk zie ik een ballonrokje! Het is nog maar het 3e exemplaartje dat ik zie. De handleiding werd bv deze maand 900 keer aangeklikt en toch lijkt niemand het te maken. Misschien wel dus maar weet ik het gewoon niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen