maandag 10 januari 2011

School

Voila, vakantie gedaan en ik blijf hier alleen achter. Jens is vandaag voor het eerst naar school. Hij is heel flink met de juf meegegaan. De enige die weende, was.... nee, niet ikke, Silke! Voor de vakantie had ze het ook al zo'n 2 weken. Wenen wenen wenen als ik haar op school achterliet. Net of het daar ik weet niet hoe erg is! En toch zegt ze dat ze het leuk vindt op school. Ze vertelt 's avonds altijd welke leuke dingen ze allemaal gedaan heeft.
Tijdens de wandeling naar school deze morgen was ze Jens nog helemaal aan het voorbereiden. Wat hij allemaal gaat doen, dat hij flink moet zijn,... En toch nog wenen met tuiten van zodra we op de speelplaats komen. Ach ja, zal wel weer overgaan zeker. Ik hoop alleen maar dat ik morgen geen 2 wenende kindjes moet achterlaten...

1 opmerking:

  1. Mijn oudste heeft het ook lang moeilijk gehad als ik haar op school achterliet, ook al ging ze graag naar school. Niet leuk hè, dat is er ondertussen wel helemaal uitgegroeid. Vorige week was ze al aan het aftellen naar het einde van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen