woensdag 19 januari 2011

Mme Zsazsa kleedje

Even snel bloggen: Silke haar Mme Zsazsa kleedje is af en ligt al in de was! Ze was er echt heel blij mee, want ze heeft het in het weekend al dadelijk aangehad. Ik zal er zo nog een deel moeten maken, want als ik haar liet doen, dan had ze het al alle dagen aangehad. Het is dan ook een kleedje in haar lievelingskleur...
Ik wou het beleg in 1 deel doen, maar had de achternaad al dicht, dus kon ik niet meer keren. Dus het beleg maar in stukken geknipt. Wou echt de rits niet nog een keer er in zetten ;)


Mme Zsazsa kleedje (01-2011)


Zoals je ziet, heeft ze geen problemen om even te poseren.

Jens daarentegen doet dat niet graag. Toch nog even een fotoke van een broek die ik een tijdje geleden voor hem maakte.

Ruitjes Broek (09-2010)

3 opmerkingen: