donderdag 6 januari 2011

Jaartje ouder

Gisteren was een leuke dag: mijn verjaardag!

In de voormiddag met de kindjes naar een binnenspeeltuin geweest. Hebben ze zich nog eens goed kunnen uitleven. Na enkele uurtjes was het tijd om terug huiswaarts te keren, maar natuurlijk wilden ze niet... Een teken dat het plezant was!

De planning was om 's avonds met manlief uit eten te gaan en een filmpje mee te pikken. Maar dat was buiten Silke gerekend: ze wou absoluut niet gaan logeren bij Moeke! Dan veranderden we de plannen maar en zouden we afhaal chinees eten en zou Moeke komen oppassen. Maar dat was buiten de chinees gerekend: sluitingsdag=woensdag! Dus kreeg Silke nog maar eens haar zin: afhaal frietjes.

Ergens in de namiddag kreeg ik ook nog een leuk cadeau: een nieuwe autoradio! De oude was echt compleet versleten. Als ik hem stiller wou zetten, ging ie zeker harder en harder. Knopjes gaan niet eeuwig mee... Nu heb ik dus ook een cd-speler in de auto! Dank u liefje!

's Avonds de kindjes er goed vroeg ingelegd en toen konden we racen naar de bioscoop. De film zou om 20u15 beginnen, gelukkig begon ie 10 minuten later en konden we nog even tot rust komen na ons zo te haasten.
Goede plaatsen (dankzij de online ticket dienst), goed gezelschap naast me (manlief natuurlijk!), leuke film (Harry Potter).

Ja, het was een leuke dag....

2 opmerkingen: