maandag 3 januari 2011

Goede voornemens voor 2011

Ik wou er al een hele tijd aan beginnen, een blogje. Maar het kwam er maar niet van. Dus nu dacht ik, waarom niet beginnen in het nieuwe jaar... En voila, het begin is er!

Even voorstellen misschien? Ik ben Erika, woon in Belgisch Limburg, nog eventjes 34, getrouwd, 1 dochtertje van 4 en 1 zoontje van 2,5. Vorig jaar in de zomer heb ik mezelf een naaimachine cadeau gedaan. Was het beu om, telkens als ik iets wou maken, de machine van Moeke te gaan lenen. Ik heb sindsdien al heel wat gemaakt. Voornamelijk voor de kindjes. Enkele weken geleden heb ik me ook wat wol aangeschaft en ben ik beginnen haken: een sjaal en een hoop mutsen. Ook leuk! En nu dacht ik, laat ik m'n creaties maar eens delen met andere creatievelingen op 't internet. Wie weet inspireer ik nog iemand, want ik heb al veel inspiratie bij andere blogjes opgedaan... En waarom niet, voila enkele van mijn laatste creaties...

Kindermutsjes (12-2010) 

Enne, de beste wensen voor 2011!

6 opmerkingen:

  1. Proficiat met je nieuwe blog! Ik ben nu bijna een jaartje bezig en het is ongelooflijk hoeveel nieuwe mensen ik via mijn blog leren kennen heb! Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in de blogwereld. Die mutsjes zien er in elk geval al geweldig uit en de kindjes zien het ook al helemaal zitten. Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland.

    Mooie kindjes en prachtig haakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen