woensdag 12 januari 2011

Tricot kleedje

Eindelijk is mijn kleed af! Ik ben er nog maar een maand geleden aan begonnen ;)
Er is heel wat werk ingekropen, maar ik moet eerlijk zijn, ik heb het ook een hele tijd laten liggen. Vakantie, dus de kindjes alle twee thuis, betekent, niet veel tijd om de naaien...
Maar nu gaan ze alle twee naar school, dus meer tijd om te naaien!
Voila, een fotoke...

Het patroon komt uit de knipmode van augustus 2010.
Ik ben er redelijk tevreden over. Alleen de mouwen... Eigenlijk moesten er 3/4de mouwen aan, maar ik wou lange. Geen probleem zover. Er moest een boord aan van een andere kleur, maar dat zag ik niet zitten, dus zoomde ik ze gewoon om. Maar daar deed ik iets mis en nu zijn de mouwen gegolfd. Daar moet ik nog iets aan doen. Of ik maak er toch 3/4de mouwen van of ik zet er toch een boordje aan.

Maar eerst ga ik nog iets maken voor Silke. Ze mocht zelf kiezen: een rokje, kleedje of een broek. Ze koos het kleedje, dus nu ga ik me wagen aan het kleedje van Mme Zsazsa.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen